Eric J. Hobsbawm - İlk Sınıflı Toplumlar Asyagil Üretim Tarzı ve Doğu Despotizmi Pdf - Epub - E-Kitap İndir - Download

00:48 by

Eric J. Hobsbawm - İlk Sınıflı Toplumlar Asyagil Üretim Tarzı ve Doğu Despotizmi 

Jean Suret - Canale; İlk Sınıflı Toplumların İrdelenmesinin Teorik Sorunları Eric Hobsbawm; Marx ile Engels'in Yapıtlarında Prekapitalist Kuruluşlar Ernts Hoffman; Sosyo-Ekonomik Kuruluşlar ve Tarih Bilimi G. Lewin; Çin Tarihinde Toplumsal Kuruluşlar Ferenç Tökey; Çin'de Asyagil Üretim Tarzı Yevgeni Varga; Asyagil Üretim Tarzı Üzerine Yuri Semenov; Eski Doğu'nun Sosyo-Ekomik Rejimi Vasili Struve; Asyagil Üretim Tarzı: Doğruluk ve Sınırlar Ion Banu; Vergisel Toplumsal Kuruluş Mauro Olmeda; Aztek ve Maya Toplumları Üzerine

  • Basım Tarihi: 1995
  • Dil : Türkçe
  • Format : PDF
  • Sayfa Sayısı : 238 
  • Yayınevi : Birey ve Toplum Yayınları 


Alternatif


İndirme Link 3

0 yorum:

Yorum Gönder